Algemene voorwaarden
Als u een bestelling plaatst op dodezeedrogist.nl verklaart u akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden van Parocare zoals hieronder vermeld :
Prijzen
Alle productprijzen zijn inclusief het BTW-percentage van het land waarnaar de verzending wordt uitgevoerd. Prijswijzigingen, typefouten, verandering in samenstelling, model of uitvoering voorbehouden.
Bestellen en betalen consument
U kunt uw bestelling plaatsen in onze webwinkel nadat u een account heeft aangemaakt (of nadat u bent ingelogd als u al een account heeft) of als gast. U ontvangt vervolgens per e-mail uw orderbevestiging met daarin de betalingsgegevens. U kunt bij ons betalen met Creditcard (Mastercard/Maestro/Visa/Carte Bleue), Ideal, Bancontact / Mister cash, V-pay, Bitcoin, ING Home'pay, giropay, Belfius paybutton, KBC/CBC betaalknop, Paypal, onder rembours (cash on delivery) en met vooruitbetaling. Alle bestellingen dienen vooraf te worden betaald. Indien wij uw betaling binnen 14 dagen na het plaatsen van uw bestelling niet hebben ontvangen, wordt uw bestelling automatisch geannuleerd. Onze betalingen (behalve vooruitbetaling) worden verwerkt door Mollie payments. Bij vragen of problemen met uw betaling, verzoeken wij u direct contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon.
Bestellen en betalen groothandel
Wanneer u als professional een bestelling wilt plaatsen, kunt u deze telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven en ontvangt u vervolgens per e-mail een factuur met de voor u geldende inkoopprijzen.
Annulering
Annuleren van bestellingen is gratis mits er door ons geen kosten zijn gemaakt. Bestellingen waarvan wij de betaling niet binnen 14 dagen na het plaatsen ervan hebben ontvangen, worden automatisch geannuleerd. Bestellingen waar al kosten voor zijn gemaakt, zoals verzendkosten of kosten voor betalingsverkeer, kunnen via e-mail geannuleerd worden, u ontvangt in dat geval het aankoopbedrag minus de door ons gemaakte kosten retour.
Verzending
Verzending vindt plaats nadat het totale factuurbedrag door ons is ontvangen.
Actuele informatie over onze verzendmogelijkheden en levertijden vindt u hier. Wanneer uw bestelling als pakket wordt verzonden, ontvangt u per e-mail de track en trace code van uw verzending nadat deze is aangemeld.
Verzendadres
Controleer altijd uw verzendadres voordat u uw bestelling bevestigt. Extra kosten die voortvloeien uit een verkeerd opgegeven verzendadres door de afnemer (bijv. verzend- en retourkosten), worden doorberekend aan de afnemer.
Verzendkosten
Consumenten: Onze actuele verzendtarieven en levertijden kunt u hier vinden.
Professionals: Onze verzendtarieven vindt u op de bestellijst voor Professionals die u telefonisch of per e-mail kunt aanvragen.
Aansprakelijkheid
Parocare is niet aansprakelijk voor schade toegebracht door aankoop en/of gebruik van geleverde producten. Parocare is niet aansprakelijk voor schade, diefstal of vermissing ontstaan tijdens verzending van de geleverde producten.
Herroepingsrecht
Wanneer uw bestelling niet naar verwachting is, kunt u de producten binnen 14 dagen na ontvangst op eigen kosten retour zenden. Producten kunnen, in verband met hygiëne en houdbaarheid, slechts ongebruikt en in ongeopende en onbeschadigde verpakking worden geretourneerd. Stuur bij uw zending een kopie van uw factuur mee. Wij zullen het factuurbedrag - na ontvangst van de producten - zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na de retourzending terugbetalen.
Retouradres:
Parocare
Wim Duisenbergplantsoen 31
6221 SE Maastricht
Nederland
Garantie en conformiteit
Wanneer het aan u afgeleverde product niet aan de bestelovereenkomst beantwoordt, verzoeken wij u dit binnen een redelijke termijn nadat u het gebrek heeft ontdekt te melden. Wanneer wij uw klacht gegrond vinden, zullen wij in overleg met u de producten herstellen, vervangen of vergoeden. De maximale vergoeding is gelijk aan de door u betaalde prijs over het product.
Klachtenprocedure
Wanneer u een klacht heeft over een product en/of over andere aspecten van onze dienstverlening, dan kunt u deze per e-mail of post aan ons kenbaar maken. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 2 dagen na ontvangst van uw klacht, op reageren. Wanneer het niet direct mogelijk is om uitsluitsel te geven, dan zullen wij binnen 2 dagen na de ontvangst van uw klacht een bevestiging sturen met een indicatie van de termijn waarbinnen wij verwachten inhoudelijk te kunnen reageren.
Contactgegevens
Mocht u na het lezen van deze Algemene Voorwaarden nog vragen hebben, neem dan gerust contact op.
Parocare
Wim Duisenbergplantsoen 31
6221 SE Maastricht
Nederland
Tel: +31(0)43-3000082
KvK 14103238
BTW NL819574818